ATC szerviz es tunning

BMW 316d Chiptuning

#BMW 316d F30 - 116HP CHIPTUNING
304Nm & 125HP > 413Nm & 191HP

A BMW 316d-ben lényegében ugyanaz a kétliteres dízel motor teljesít szolgálatot, mint a 18d-ben, ám szoftveresen erősen
lebutítva. Szoftveres átprogramozással így bőséges tartalékokat lehet belőle felszabadítani, nagyjából a 320d szintjére hozva.

BMW 316d F30 Chiptuning

bővebben

Ford C-MAX 1.5T Ecoboost Chiptuning

Ford C-MAX 1.5T Ecoboost - 150 HP Chiptuning
270Nm & 178Hp > 317Nm & 219Hp

Számos Ford modellben szolgálatot teljesítő 1.5 literes, turbófeltöltős benzines motort hangoltunk ma. Több teljesítmény-szintben létezik papíron, ami általában a gyári értéket az overboost-funkciónak köszönhetően is szépen felülmúlja, főleg téli időben, ahol a kintről beáramoltatott hideg levegő külön jót tesz a hatásfoknak, így a teljesítménynek. Ahogy a mérési-jegyzőkönyvből jól kivehető lényegesen javult a motor ereje, egész fordulatszám-tartományban. A C-MAX-al mától minden előzés és kigyorsítás könnyebben megy, fogyasztása pedig kb. 5-10%-ot csökken.

Ford C-MAX 1.5T Ecoboost Chiptuning

bővebben

#RENAULT Laguna 2.0 dci - 130 HP Chiptuning

A Renault Laguna harmadik generációjának nagyobbik dízelmotorja a 2.0dci volt, amely háromféle teljesítmény-szintben készült, 130, 150 illetve 177 lóerős változatban. A három teljesítményszint az egyébként azonos motorból szoftveresen lett előállítva. Így a leggyengébb verzió is gond nélkül 200 lóerő fölé hozható. A több, mint 100 newtonméter és 70 lóerőnyi plusz teljes mértékben megváltoztatja a Laguna autózhatóságát. Az előzések innentől kezdve lényegesen könnyebben mennek, a fogyasztás pedig mind emellett megközelítőleg 8-10%-al fog csökkenni.

Renault Laguna Chiptuning

bővebben

Ford Tourneo 1.6TDCI Chiptuning

#FORD Tourneo 1.6 TDCI - 95 HP
260Nm & 117Hp > 324Nm & 150LE

A PSA konszern jól ismert 1.6-os turbódízel motorjait használja a Ford is már sok-sok éve. Ezek a motorok aztán mindenféle verzióban és különféle motorvezérlőkkel készültek az évek során. Némelyik autó a gyári értéket is alig hozza (főleg egy bizonyos gyárilag elrontott szoftver-verzióval, amiről korábban írtunk már egy C-MAX kapcsán), aztán vannak típusok, amik pedig az erősebb szoftverrel futnak gyárilag is, noha papíron példának okáért "csak" 95 lóerősek. Így volt ez a mai Turneonál is, ám még így is rejtett bőven tartalékot. A gyári beállítással történt mérés azért ment csak 4.200-as fordulatszámig, mivel ott gyári beállításnál letiltott a sebesség-határóló 168km/h-s sebességnél. Ezt a tiltást kiprogramoztuk az autóból. A Tourneo menetdinamikája bődületesen javult, fogyasztása pedig várhatóan 8-10%-ot csökken mától. 

 

Ford Tourneo Chiptuning

bővebben

Infiniti Q50 2.2D Chiptuning

#INFINITI Q50 2.2D - 170 LE
467Nm & 206HP > 538Nm & 236HP

Az INFINITI a Nissan prestige márkája. Tulajdonképpen egy jól álcázott Mercedes-ről van szó, hiszen az autó nagy részben azon elemeiből építkezik, így a motorja is a jól ismert 2.2-es turbódízel. Papíron 170 lóerős, de ahogy a Mercedesekben, úgy a z Infinityikben is erősen túlteljesít. Persze így is van még benne némi tartalék. :)

 

Infiniti Q50 2.2D Chiptuning

bővebben

Skoda Superb 2.0TDI -140Le Chiptuning

#SKODA SuperB 2.0TDI - 140Le
326Nm & 154HP > 406Nm & 195HP

A Volkswagen-Audi-Csoport kétliteres TDI motorja számtalan változatban készül. A mai hozzánk ellátogatott Skoda SuperB modellben a gyengébbik papíron 140 lóerős verzió került a motortérbe, ami igen szép tartalékot rejt még úgy is, hogy a papírformához képest bő tíz százalékkal felülteljesített a motor gyári állapotban is. Módosításunk után a Sokda nem csak lényegesen dinamikusabban mozog, de fogyasztása ezek mellet néhány százalékot csökken majd.

 

bővebben

Alfa Romeo 159 2.0 JTDM - Chiptuning

#ALFA ROMEO 159 2.0 JTDM 2.0 - 170Hp Chiptuning 
392Nm & 198Le > 466Nm & 226Le

Bár alapból is valamivel erősebb volt a ma hozzánk ellátogatott Alfa 159-es motorja, mint a papír érték, úgy maga mérési jegyzőkönyvről leolvasható diagram alapján látszik, hogy nem vitték túlzásba a motor finomhangolását gyárilag. Nos módosításunknak köszönhetően nem csak hetven newtonméterrel nőtt az Alfa csúcs-nyomatéka, de egészen alacsony fordulatszám-tartománytól kezdve hamarabb ébred a motor. A lényegesen javult dinamizmus mellett a fogyasztás pedig várhatóan 5-10%-ot csökken mától.

#ALFA ROMEO 159 2.0 JTDM 2.0 - 170Hp Chiptuning  392Nm & 198Le > 466Nm & 226Le

bővebben

Opel Calibra Rosberg Edition 2.5 24V V6 - 170Hp Chiptuning

#OPEL Calibra Rosberg Edition 2.5 24V V6 - 170Hp Chiptuning
245Nm & 191Le > 255Nm & 200Le

A mai napon az a megtiszteltetés ért minket, hogy egy limitált szériás, svájci származású teljesen eredeti állapotú Opel Calibra Rosberg Edition-on hangolhassunk még egy picit. 

Today, we had the honor to tune up a bit more on a limited-edition, totally stock Opel Calibra Rosberg Edition of Swiss origin. 

 

Opel Calibra Chiptuning Rosberg Edition

bővebben

#Audi A3 1.6FSI - 116Le Chiptuning

#Audi A3 1.6FSI - 116Le Chiptuning
161Nm & 116Le > 174Nm & 128Le

Szívó benzines motorokat továbbra is érdemes finomhangolni. Ennél a tizenötödik évében járó Audi A3-asnál is jól látható az eredmény. A motor lényegesen pörgősebb lett, finomabban veszi a gázt, alapjárati tartományban 20%-ot erősödött. A fogyasztása pedig azonos használat mellet várhatóan 5-10%-ot csökken.

 

 

bővebben