ATC szerviz es tunning

Honda Civic Type S - 1.8 i-VTEC Chiptuning

#Honda Civic Type S - 1.8 I-VTEC 140HP
173Nm & 146HP > 187Nm & 159HP
 
Az Honda nyolcadik, leginkább csak UFO-Civicként emlegetett generációja, a Hondás hagyományoknak megfelelően, változó vezérlésű, szívómotorokkal is piacra került. Ebből a legelterjedtebb az egynyolcas, papíron száznegyven lóerős változat. A motor gyárilag is szépen muzsikál. Ami a tulajdonosoknak azonban leginkább hiányzik az az alsó tartományban lévő nyomaték. Nos ez a motor erre egy remek tuning-alany. Az elmúlt években számos ilyen Hondát programoztunk már át. Szívómotorhoz képest bődületes, húsz százalékos nyomatéktöbblet érhető el már alapjárattól. Természetesen az egész tartományban jelentősen növekedik a teljesítmény. És mivel ez a motor imádja a fordulatszámot, így a tiltást is pár száz fordulattal kitoltuk.
 
Honda Civic Chiptuning
bővebben

#Volkswagen Touran 1.9TDI - 105LE Chiptuning

#Volkswagen Touran 1.9TDI - 105LE
302Nm & 120HP > 363Nm & 167HP
 
Valamivel több, mint százezer, svájci kilométert futott ez az igen jó karban lévő 1.9TDI Touran. Már a modellfrissített, részecskeszűrős verzióról van szó. Alapból is rendesen meghaladta a gyárilag megadott teljesítményt, amin még tovább erősítettünk. A menetdimaika jelentős javulása mellett kb 8-10%-os üzemanyagmegtakarítás várható a Tourantól ezután.

Volswagen Touran 1.9TDI Chiptuning
bővebben

#HYUNDAI H1 2.5CRDI - CHIPTUNING 392Nm & 162HP > 463Nm & 216HP

#HYUNDAI H1 2.5CRDI - CHIPTUNING
392Nm & 162HP > 463Nm & 216HP

A Hyundai H1 létezik személyszállító kisbusz és tehergépkocsi kivitelben is. A motorja minden esetben a 2.5 literes turbódízel. Személygépkocsi kivitelben kétféle teljesítményszintben érhető el a H1 136 és 170Le-s változatban. A tehergépkocsi változat csak 136 lóerős verzióban kapható. Legalábbis papíron, mivel a mai H1-es felülmúlta a gyári értékeket és 162Le-t teljesített alapból, így innen mentünk feljebb a módosításunk során.

Hundai H1 2.5 CRDI Chiptuning

bővebben

#CHEVROLET Cruze 1.6 - CHIPTUNING

#CHEVROLET Cruze 1.6 - CHIPTUNING
153Nm & 114HP > 170Nm & 124HP

Az Opel Astra J-vel szerkezetileg és motorikusan azonos Chevrolet Cruze 1.6-os, papaíron 124Le és 154Nm-es benzines szívómotorja, akár csak az Opelekben viszonylag lustán veszi a gázt gyári beállítással és nem egy erőgép. A ma nálunk járt Cruze ötezres fordulatszámig pontosan hozta a gyári paramétereket, teljesítménycsúcsában azonban tíz lóerővel kevesebbet teljesített a gyárilag megadott értéknél. 

Chevrolet Cruze 1.6 Chiptuning

bővebben

#SKODA OCTAVIA RS 2.0TDI - 184HP CHIPTUNING

#SKODA OCTAVIA RS 2.0TDI - 184HP CHIPTUNING
391Nm & 193HP > 474Nm & 232HP

Erősítettünk a Skoda Octavia RS 2.0TDI, legújabb faceliftes változatán, amely gyárilag 184 lóerősnek van deklarálva. A mért adatok alapján a megszokottnak megfelelően ez a VAG-TDI motor is picit felfelé szórt, ám így is volt még benne szépen tartalék.

Skoda Octavia RS Chiptuning

bővebben

#SAAB 9-5 2.0TTiD - 190HP CHIPTUNING

#SAAB 9-5 2.0TTiD - 190HP CHIPTUNING
429Nm & 211HP > 485Nm & 246HP

A Saab, csőd előtti legutolsó modellje a 9-5-ös legutolsó kiadása volt, ami technikai alapjaiban egy Opel Insignia. A dízel motorjai pedig ennél fogva, Opel-Fiat fejlesztések voltak. Ennek a motorcsaládnak jellegzetessége, ahogy a mérési jegyzőkönyvben is látható, hogy 2.800-3.900-es fordulatszám-tartományban, gyárilag van egy relatív visszaesés a teljesítményben. Ez teljesítmény-szinttől függetlenül a motorcsalád összes tagját érinti. Nos a szépséghibát kozmetikáztuk, valamint természetesen egész fordulatszám-tartományban növeltük a teljesítményt.

Saab 9-5 2.0 TTiD Chiptuning

bővebben

MIE Electric Chiptuning

MIA Electric on dyni

Az általánosan elterjedt benzin- és dízel üzemű gépkocsik hangolása mellett már ma is a jövőbe mutató trendekre is koncentrálunk. Ennek okán világviszonylatban is a legelsők közé tartozunk, akik egy teljesen elektromos meghajtású személygépkocsit, a MIA Electricet tuningoltunk sikeresen. 

bővebben

#Peugeot 308 GT 1.6THP - 200LE # Chiptuning

#PEUGEOT 308 GT 1.6THP - 200LE # Chiptuning 
272Nm & 204Le > 321Nm & 235Le

A BMW & PSA-Konszern néhány évvel ezelőtt közösen kifejlesztett 1.6-os turbó benzines motorja, számtalan Peugeot, Citroen és BMW-ben teljesít szolgálatot. A Peugeot 308-as GT verziójában 200 lóerőre hangolták már alapból, ám ítt is van azért még tartalék: 230 lóerőig gond nélkül tovább izmosítható az egyhatos feltöltős motor. A mai Peugeot-on 50 newtonmétert és 30 lóerőt erősítettünk átprogramozásunkkal. ;)

bővebben