ATC szerviz es tunning

#‎BMW‬ Z4 18i 2.0T - CHIPTUNING

299Nm & 184Le > 408Nm & 313Le

A BMW N20B20 kétliteres turbófeltöltős motorja a sportos bajor márka lassan a legtöbb modelljébe beköltözött már. Különféle teljesítményszinteken kínálják ezt a motort, a leggyengébb a 18i jelzéssel ellátott, papíron 156 lóerős, amivel ez a szép Z4 cabrió is készült gyárilag. Felette vannak pozicionálva a komponenseiben teljesen azonos, csupán szofteveresen eltérő 20i (184Le) és 28i (245Le) verziók. Persze, mint ahogyan persztízs-márkáknál azt lassan megszokhattuk, a "belépő" szintek gyakran semmivel sem gyengébbek, mint a rákövetkező "marketing" szint. Így volt ez a mai Z4-esnél is mely gyárilag 184 lóerőt és 299Nm-t teljesített. Miután átprogramoztuk a kacifántos tuning-védelemmel ellátott motorvezérlőjét ügyfelünk kérésére mobilizáltuk belőle, amit a tartósság jegyében, hétköznapi használatra még lehetséges. Az eredmény tekintélyes 408Nm és 313 lóerő. De ennél is inkább figyelemre méltó, hogy a gyárilag, a fojtás miatt (is) hullámzó teljesítmény és nyomaték görbék mennyivel szebben futnak most már. Igaz ez nem teljesen a véletlen műve. ;)

 

BMW Z4 E98 CHPTUNING

BMW Z4 Chiptuning Dyno Diagram