ATC szerviz es tunning

#LAND ROVER EVOQUE 2.2D - 190LE CHIPTUNING

#LAND ROVER EVOQUE 2.2D - 190LE CHIPTUNING
390Nm & 193HP > 524Nm & 263HP

Az első generációs Land Rover Evoque 2.2 turbódízel motorja egy PSA-Ford közös fejlesztés szüleménye ami a Land Rovereken kívűl számos Peugeot, Citroen és Ford modellben is megtalálható így. Az Evoquban két teljesítményszintban volt kapható 150 illetve 190 lóerős változatban. Fordokban létezett gyárilag 200 lóerős változatban is, így rengeteg tartalékot rejt ez a motor. Ügyfelünk kérésének megfelelően egy Satge2 változattal tisztességes lendületet adtunk az autónak.

 

Land Rover Evoque Chiptuning

bővebben

#BMW Z4 18i - 156HP CHIPTUNING

#BMW Z4 18i - 156HP CHIPTUNING
290Nm & 175HP > 353Nm & 284HP

Az BMW Z4 Roadster szoftveresen fojtott belépő szintje a 18i, már ismert módon is erősebb, mint a papíron megadott érték, ám még így is bődületes tartalékot rejt a kétliteres turbófeltöltéses motorja. 

bővebben

#HYUNDAI i30 1.6 CRDi - 110Hp CHIPTUNING

#HYUNDAI i30 1.6 CRDi - 110Hp CHIPTUNING
304Nm & 128HP > 392Nm & 162HP

A Hyundai 1.6 turbódízel motorja több teljesítmény-szintben készült, szoftverben rejlő különbséggel. Jellemző az összes teljesítmény-szintre, hogy szépen szórnak felfelé a gyári adatokhoz képest. Ám így is van bennük még bőségesen tartalék, ahogy ez látható.

 

Hunydai i30 Chiptuning on Dyno

bővebben

#SEAT IBIZA Cupra 1.8T - 192Hp CHIPTUNING

#SEAT IBIZA Cupra 1.8T - 192Hp CHIPTUNING
345Nm & 214HP > 388Nm & 251HP

A SEAT Ibiza Cupra 1.8-as turbófeltőltős motorjával igazi kis meglepetés autó. Az alig 1280 kg önsúlyhoz papíron 192, de valóságban ennél is több lóerő jár gyárilag. Ezen még picit erősítve igen szuverén menetteljesítményekkel rendelkezik immáron ez a sportos kis autó.

 

Seat Ibiza Cupra

bővebben

#OPEL Zafira 1.4T - 140HP CHIPTUNING 257Nm & 163HP > 290Nm & 197HP

#OPEL Zafira 1.4T - 140HP CHIPTUNING
257Nm & 163HP > 290Nm & 197HP

Az Opel 1.4-es turbó feltötlős, benzines motorja a Zafirában papíron 120 illetve 140 lóerős teljesítményben kapható. Mint jó ideje tudjuk valóságban mind kettő erősebb az overboost funkció által, de a végtelenül hosszú váltóáttételezésnek és a jelentős tömegnek köszönhetően küzd a motor, ha telepakolva gyorsulni vagy emelkedőt leküzdeni kell. Hangolásunk ezen jelentősen segít. A Zafirával mától könnyebb a haladás és a fogyasztása is várhatóan 5-10%-ot csökken mától.

 

bővebben

#SUZUKI Vitara 1.4T - 140HP AllGrip CHIPTUNING


#
SUZUKI
 Vitara 1.4T - 140HP AllGrip CHIPTUNING
264Nm & 159HP > 308Nm & 196HP

A Suzuki S-Cross, Vitara és Swift Sport aktuális modelljeiben, utolsó csavarig ugyanaz az 1.4T, tehát turbófeltöltéses benzines motor dolgozik, apró szoftveres hangolási eltérésekkel. A gyári maximális feltöltőnyomás 1,1 bar, így nem is csoda, hogy a megadott 140Le-s teljesítménynél jóval többet tudnak az 1.4T motorok. A szoftveren picit hangolva igazán dinamikussá tettük az egyébként sem lomha Vitarát-t, még akkor is, ha az összekrék-hajtás természetesen valamelyest levesz a menetdinamikából. 

Suzuki Vitara Chiptuning on Dyno

bővebben

#RENAULT Megane II Coupe Cabrio 1.6 - 112Le CHIPTUNING

#RENAULT Megane II Coupe Cabrio 1.6 - 112Le CHIPTUNING
159Nm & 122P > 170Nm & 128HP

A mai napon egy tizennégy éves, alig nyolcvanezer kilométert futott, első gazdás Megane Coupe Cabriot hozott el hozzánk gondos tulaja. Az autóban a Renualt saját fejlesztés K4-es kóddal futó, szívó benzines motorja üzemel. Ezek a motorok nem csupán a tartósságukról híresek, de takarékosságukról és kategóriájukhoz mérten jó teljesítményükről is. Rengeteg ilyen motort tuningoltunk az elmúlt húsz évben és általában figyelemre méltó, hogy mekkora tartalékot rejt a gyári beállítás. Alsó tartományban masszív 20%-os többlettel lett izmosabb a Megane motorja, és felső tartományban is szépen nőtt a teljesítmény. Szívó motort igen is érdemes hangolni! Persze tudni kell hogyan.

Renault Megane 1.6 Chiptuning on Dyno

bővebben

BMW 316d Chiptuning

#BMW 316d F30 - 116HP CHIPTUNING
304Nm & 125HP > 413Nm & 191HP

A BMW 316d-ben lényegében ugyanaz a kétliteres dízel motor teljesít szolgálatot, mint a 18d-ben, ám szoftveresen erősen
lebutítva. Szoftveres átprogramozással így bőséges tartalékokat lehet belőle felszabadítani, nagyjából a 320d szintjére hozva.

BMW 316d F30 Chiptuning

bővebben

Ford C-MAX 1.5T Ecoboost Chiptuning

Ford C-MAX 1.5T Ecoboost - 150 HP Chiptuning
270Nm & 178Hp > 317Nm & 219Hp

Számos Ford modellben szolgálatot teljesítő 1.5 literes, turbófeltöltős benzines motort hangoltunk ma. Több teljesítmény-szintben létezik papíron, ami általában a gyári értéket az overboost-funkciónak köszönhetően is szépen felülmúlja, főleg téli időben, ahol a kintről beáramoltatott hideg levegő külön jót tesz a hatásfoknak, így a teljesítménynek. Ahogy a mérési-jegyzőkönyvből jól kivehető lényegesen javult a motor ereje, egész fordulatszám-tartományban. A C-MAX-al mától minden előzés és kigyorsítás könnyebben megy, fogyasztása pedig kb. 5-10%-ot csökken.

Ford C-MAX 1.5T Ecoboost Chiptuning

bővebben

#RENAULT Laguna 2.0 dci - 130 HP Chiptuning

A Renault Laguna harmadik generációjának nagyobbik dízelmotorja a 2.0dci volt, amely háromféle teljesítmény-szintben készült, 130, 150 illetve 177 lóerős változatban. A három teljesítményszint az egyébként azonos motorból szoftveresen lett előállítva. Így a leggyengébb verzió is gond nélkül 200 lóerő fölé hozható. A több, mint 100 newtonméter és 70 lóerőnyi plusz teljes mértékben megváltoztatja a Laguna autózhatóságát. Az előzések innentől kezdve lényegesen könnyebben mennek, a fogyasztás pedig mind emellett megközelítőleg 8-10%-al fog csökkenni.

Renault Laguna Chiptuning

bővebben