ATC szerviz es tunning

2015 Január 85. - Skoda Octavia II 2.0TFSI MY2012 - 200LE # UPGRADE # ATC CHIPTUNING # 328Nm & 267LE

Alábbi megkeresést kaptuk mailben:

"Tisztelt Cím!

Szeretném tuningoltatni az autómat.

Típus: Skoda Octavia RS TFSI, Évjárat: 2011.
Km számláló állása: 163 000.

Az autóban egyszer már volt chiptuning egy, a neten ismert
chiptuningos jóvoltából. Az valamilyen oknál fogva nem sikerült. A motor tartott gázon "dadogott", több próbálkozás után vissza lett írva az eredeti program. Ekkor a probléma megszűnt. Azóta, kb. 10ezer km-rel ezelőtt hengerfej csere történt a kocsin kokszosodás miatt.
Szeretnék érdeklődni, hogy ezek tükrében vállalnák-e a tuningot, illetve mennyi az esélye annak, hogy ugyanaz a probléma jön elő, mint az előző beavatkozásnál?"

bővebben

2014 November 28. - Volvo S60 R300

A Volvo jó tíz évvel ezelőtt mutatta be akkoriban csúcs-motorizáltnak számító 2.5 literes, benzin üzemű, turbófeltöltős motorját, melyet háromszáz lóerővel küldött ki a német autópályákra, külsőleg minden megkülönböztetés nélkül, hogy mosolyt fagyasszon egyik vagy másik BMWs vagy Audis tulaj arcára.

bővebben

2013 Augusztus 24. - Fiat Linea 1.4 Chiptuning

Az elmúlt évtized szülte feltöltős motorok térhódításával az egyszerűbb szívómotorok szinte lassan teljesen háttérbe szorulnak. Ám van még néhány gyártó aki, leginkább kisebb kategóriás autókban az olcsóság és egyszerűség kedvéért a hagyományos szívómotorok mellett kitart.

bővebben

2013 Júnus 30. - Subaru Impreza Boxerdiesel Chiptuning

SUBARU BOXERDIESEL 2.0 EURO5 - CHIPTUNING by ATC

A Subaru boxerdízel motorja egyedülálló a maga nemében a világon, hiszen jelen pillanatban csak a Subaru gyárt boxer konstrukciójú dízelmotort személygépkocsik számára, amely a Subaru több modeljében is nem csak az Imprezában tesz szolgálatot. Az EURO5-ös verziójának szoftverét módosítottunk most 200 lóerő és 400Nm feletti teljesítményre.

bővebben

2012 Július 12. - Volkswagen - Audi - Skoda - Seat 1.6 TDI - chiptuning

Több év várakozása után, végre sikerült a VW konszern 1.6TDI motorjainak tuningvédelmét megfejteni. Így mostantól kezdve minden 75, 90 és 105 lóerős 1.6 TDI, Volkswagen, Skoda, Audi és Seat tuningolható, klasszikus és biztonságos szoftveres megoldással.

Mivel a teljesítmény-szintek között csak szoftveresen van különbség, így akár a 75 lóerős változat is 140 lóerőre hozható gond nélkül.

2012. július 26 - K I E G É S Z Í T É S

Ügyfeleink néhány ezer kilóméteres első útjai alapján az 1.6-os TDI-k bő 8-10%-al fogyasztanak kevesebbet módosítótt programunkkal, mint gyári szoftverbeállítással. Érdemes kiszámolni, hogy ez 10.000 - vagy 100.000 km alatt mekkora pénzbeli megtakarítást jelent. 

Egyik ügyfelünk írta nekünk 1.6 TDI Golfjának optimalizálását követően.

Szeretnék beszámolni az első komolyabb tesztutam fejleményeiről, amiket a Golf kimondottan sikeres tuningja utáni első nagyobb kirándulás alkalmával söpörtem be. A tegnapi nap folyamán ugyanis Bp-ről indultam a Balatonra, amit Siófoktól kezdődően gyakorlatilag körbeautóztam, ill. volt egy kis Káli-medencés kitérőm is Kékkút környékén. Kb. 500 km-t tettem meg a nap során, megállásokkal, olyan - a tuningnak köszönhetően - biztonságos előzésekkel, amiket korábban gondolatban sem mertem volna bevállalni. Végig ment a légkondi, és még így is nagyon erős volt az autó, a fogyasztás pedig szinte egész út alatt 4,6l volt, ami legalább 0,5-1 literrel, ha nem többel alatta van az ilyenkor szokásos 5,4-5,7-nek!

 




 

bővebben