ATC szerviz es tunning

#SKODA OCTAVIA RS 2.0TDI - 184HP CHIPTUNING

#SKODA OCTAVIA RS 2.0TDI - 184HP CHIPTUNING
391Nm & 193HP > 474Nm & 232HP

Erősítettünk a Skoda Octavia RS 2.0TDI, legújabb faceliftes változatán, amely gyárilag 184 lóerősnek van deklarálva. A mért adatok alapján a megszokottnak megfelelően ez a VAG-TDI motor is picit felfelé szórt, ám így is volt még benne szépen tartalék.

Skoda Octavia RS Chiptuning

bővebben

#SAAB 9-5 2.0TTiD - 190HP CHIPTUNING

#SAAB 9-5 2.0TTiD - 190HP CHIPTUNING
429Nm & 211HP > 485Nm & 246HP

A Saab, csőd előtti legutolsó modellje a 9-5-ös legutolsó kiadása volt, ami technikai alapjaiban egy Opel Insignia. A dízel motorjai pedig ennél fogva, Opel-Fiat fejlesztések voltak. Ennek a motorcsaládnak jellegzetessége, ahogy a mérési jegyzőkönyvben is látható, hogy 2.800-3.900-es fordulatszám-tartományban, gyárilag van egy relatív visszaesés a teljesítményben. Ez teljesítmény-szinttől függetlenül a motorcsalád összes tagját érinti. Nos a szépséghibát kozmetikáztuk, valamint természetesen egész fordulatszám-tartományban növeltük a teljesítményt.

Saab 9-5 2.0 TTiD Chiptuning

bővebben

MIE Electric Chiptuning

MIA Electric on dyni

Az általánosan elterjedt benzin- és dízel üzemű gépkocsik hangolása mellett már ma is a jövőbe mutató trendekre is koncentrálunk. Ennek okán világviszonylatban is a legelsők közé tartozunk, akik egy teljesen elektromos meghajtású személygépkocsit, a MIA Electricet tuningoltunk sikeresen. 

bővebben

Subaru WRX STI Chiptuning

#SUBARU Impreza GE 2.5 WRX STI - Chiptuning
405Nm & 322Le > 493Nm & 380Le

A Subaru Impreza WRX STI a mai napig, még aktuális szériájában is, egyike azon nagyon kevés sportautóknak, ahol az össz- koncepció fókuszában tényleg semmi más, csak a vezetés élménye áll.
Pont annyi elektronika és vezetői segédlet van benne, ami szükséges. Itt semmi nem vonja el a figyelmet az útról. Egy összességében hihetetlenül remek autó. Fantasztikus, összkerékhajtás támogatta vezetési élménnyel. Egykoron európai gyártóknál is léteztek hasonló koncepciók, de ez ma már csak múlt.
Nos, hogy tovább fokozódjék AZ élmény, átprogramoztuk ezt az egyébként végig nyitott 70-es kipufogórendszerrel ellátott, másban teljesen széria Imprezát. A számok magukért beszélnek. Közel 500 newtonméter és 380 lóerő hallatán, több versenyautó is elpironkodik. Márpedig ez a teljesítmény egy utcai setup. "Subaru - Confidence in Motion"

 

Subaru WRX STI CHIPTUNING

bővebben

#Peugeot 308 GT 1.6THP - 200LE # Chiptuning

#PEUGEOT 308 GT 1.6THP - 200LE # Chiptuning 
272Nm & 204Le > 321Nm & 235Le

A BMW & PSA-Konszern néhány évvel ezelőtt közösen kifejlesztett 1.6-os turbó benzines motorja, számtalan Peugeot, Citroen és BMW-ben teljesít szolgálatot. A Peugeot 308-as GT verziójában 200 lóerőre hangolták már alapból, ám ítt is van azért még tartalék: 230 lóerőig gond nélkül tovább izmosítható az egyhatos feltöltős motor. A mai Peugeot-on 50 newtonmétert és 30 lóerőt erősítettünk átprogramozásunkkal. ;)

bővebben

#Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM # Chiptuning

#Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM # Chiptuning 
390Nm & 172Le > 489Nm & 212Le

Negyven lóerő és száz newtonméter többlettel láttuk el átprogramozásunkkal ezt a szép Alfa Romeo Giuliettát, melyben a közismert Fiat/Opel turbódízel motor végzi a munkáját. Az alfázás mostantól kezdve még sportosabb dimenzióba került. 

# Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM # Chiptuning

bővebben

#‎BMW‬ Z4 18i 2.0T - CHIPTUNING

299Nm & 184Le > 408Nm & 313Le

A BMW N20B20 kétliteres turbófeltöltős motorja a sportos bajor márka lassan a legtöbb modelljébe beköltözött már. Különféle teljesítményszinteken kínálják ezt a motort, a leggyengébb a 18i jelzéssel ellátott, papíron 156 lóerős, amivel ez a szép Z4 cabrió is készült gyárilag. Felette vannak pozicionálva a komponenseiben teljesen azonos, csupán szofteveresen eltérő 20i (184Le) és 28i (245Le) verziók. Persze, mint ahogyan persztízs-márkáknál azt lassan megszokhattuk, a "belépő" szintek gyakran semmivel sem gyengébbek, mint a rákövetkező "marketing" szint. Így volt ez a mai Z4-esnél is mely gyárilag 184 lóerőt és 299Nm-t teljesített. Miután átprogramoztuk a kacifántos tuning-védelemmel ellátott motorvezérlőjét ügyfelünk kérésére mobilizáltuk belőle, amit a tartósság jegyében, hétköznapi használatra még lehetséges. Az eredmény tekintélyes 408Nm és 313 lóerő. De ennél is inkább figyelemre méltó, hogy a gyárilag, a fojtás miatt (is) hullámzó teljesítmény és nyomaték görbék mennyivel szebben futnak most már. Igaz ez nem teljesen a véletlen műve. ;)

 

BMW Z4 E98 CHPTUNING

bővebben

#‎Audi‬ A1 1.4TSI 185LE - Chiptuning > 157LE / Liter

259Nm & 187Le > 295Nm & 220Le

A VAG konszern feltöltős motorjainak legérdekesebb produktuma, a kompresszor- és a turbófeltöltés előnyeit kombináló 1.4TSI motor, mely alapjárattól kompresszorral, majd közepes fordulatszám-tartománytól turbóval tölti fel extra levegővel az ezernégyes, benzines motort. Az alig egy tonnás A1-es gyárilag sem egy lustaság. 0-100-ra 6,8 másodperc alatt gyorsul és 227 km/h a hivatalos végsebessége, amit gyakorlatban gond nélkül tud is. sőt... A műhelyünkben készült, gondos finomhangolásnak köszönhetően közel húsz százalékot erősödött a kis méregzsák, amivel az igen impozáns 157 lóerő / literes csúcsteljesítménnyel büszkélkedhet. A módosítás után 295 Nm-es nyomatéka bármelyik tuningolt minimum, 1.4-es dízelmotoréval vetekszik és akkor ez még bizony csak a kezdet, hiszen a százra gyorsulási művelet az átprogramozás után már csak 6,2 másodperc. Egy igazi kis, meglepetés autó így a kis A1-es Sportback. :)

bővebben