ATC szerviz es tunning

# BMW M3 e46 Chiptuning

# BMW e46 M3 - Chiptuning

384Nm & 355Le > 392Nm & 373Le

Sok BMW rajongó szerint, minden idők egyik legjobb bajor hathengerese az S34B52 motorkódra keresztelt változat. Szó se róla a mai turbós verzióknak nincsen meg ez a méltóságteljes és tekintélyt parancsoló hangzása és nagyon kiforrott, időtálló technólgiája sem, melyet anno az M-GmbH fejlesztett a legerősebb utcai hármasba. 

BMW M3 e46 Chiptuning Dyno

bővebben

# Seat Leon 1.8T - S3 TECHNIC CHIPTUNING

# Seat Leon 1.8T - S3 TECHNIC CHIPTUNING

305Nm & 222Le > 377Nm & 261Le

Ebbe a Seat Leonba a tesó Audi A3-as komplett technikája költözött be, 220 lóerős motorral, váltóval és motorvezérlővel együtt. Ennél fogva a chiptuningolás előtti kiindulási paraméterekkel is igen impozáns menetteljesítményekkel volt a Leon felvértezve, amit további 70Nm és 40 lóerővel fokoztunk szoftveres hangolásunkkal. A cél nem az elérhető legmagasabb teljesítmény volt, hanem egy erős, de tartós beállítás, hétköznapi használatra.

Seat Leon 1.8T Chiptuning

bővebben

# Opel Astra H 1.6 16XER - 115LE Chiptuning

152Nm & 122Le > 161Nm & 133Le

Opel Astra H közkedvelt, de gyárilag kissé lomha gázreakciójú egyhatos szívó üzemű, benzines motorját programoztuk át. Az eredmény magáért beszél, holott csak 95-ös oktánszámú üzemanyag volt az autóba tankolva. Prémium üzemanyaggal még néhány lóerővel és nm-el több lett volna elérhető. A módosítást követően a korábban háromezres fordulatszámtól jelentkező csúcs-nyomaték, most már gyakorlatilag alapjárattól rendelkezésre áll. A fogyasztás tapasztalatok szerint kb. 6-7%-ot csökken azonos használat mellett.

Opel Astra Chiptuning on Dyno

bővebben

Land Rover Range Rover Evoque 2SD4 Chiptuning

# Land Rover Range Rover Evoque 2.2 SD4 - 190LE
 
464Nm & 192Le > 495Nm & 238Le
 
Ügyfelünk azzal a problémával keresett meg minket, hogy az erősebbik dízelmotorral szerelt, sportos Range Rover Evoque szabadidő autóját egy másik műhelyben tuningolta, de nem érzi, hogy erősebb lenne az autója, éppen ellenkezőleg valamivel háromezres fordulatszámtól teljesen erőtlenné válik a motor, a kigyorsítások ennek következtében romlottak. 

Land Rover Evoque Chiptuning Dyno
bővebben

# Mercedes-Benz C200 CDI W204 - Chiptuning

# Mercedes-Benz C200 CDI W204 - Chiptuning

310Nm & 169Le > 438Nm & 205Le

A Mercedes, papíron 136 lóerősre butított, dízele az egyik legérdekesebb a prémium márkák piacán. Természetesen ő is többet tud, akár csak egy BMW 116d vagy egy szoftveresen teljesítmény-fojtott Audi 2.0 TDI, de köztudottan valahol 160-170 lóerő körül teljesít alapból, sőt akadnak ettől erősebb példányok is, így sikerült alapon. Nem kell megijednie annak, aki a 170 lóerős változatot választotta volna, ott ugyanúgy adott a felfele szórás, csak valamivel szerényebb mértékben.

bővebben

# Suzuki Jimny 1.5 DDIS Chiptuning

168Nm & 74Le > 209Nm & 90Le

A Renault 1.5 DCI néven ismert motorja, sok autóban teljesít szolgálatot, különböző teljesítmény-szinteken, kisebb-nagyobb módosításokkal, de zömében azonos maggal. Így található meg ez a motor nem csak Mercedesben és Daciaban, de Suzukiban is. Az itt 1.5 DDIS névre hallgató motor gyengébbik változata hajtotta a mai delikvensünket immáron tízen éve.

bővebben

# BMW e92 320d 184Le - Chiptuning

Ügyfelünk kívánságának megfelelően egy picit progresszívebb szoftvermódosítást készítettünk erre a szép BMW 320d e92 coupéra. A menetteljesítményei így már nagyon megközelítik a gyári 330d-jét. Nyomatéka 80Nm-el, teljesítménye 44Le-vel nőtt.
A vezetési dinamika a gyárihoz állapothoz képest kiemelkedően javult.

401Nm & 187Le > 479Nm & 231Le

bővebben

# BMW F34 320d GT - Chiptuning

# BMW F34 320d GT - Chiptuning

A BMW legújabb 20d motorjába is beköltözött már TwinTurbo technológia, nem csak a feljebb pozicionált motorok kiváltsága már így egy ideje. Akármennyire dinamikus is ez a modell már alapból, azért még szép kis tartalék bújik meg benne. Az előcsalt plusz 70 newtonméter és 40 lóerővel még élvezetesebb a vezetés BMW-s élménye.

408Nm & 193Le > 475Nm & 234Le

bővebben

# FORD Fiesta 1.6 TDCI - 95LE Chiptuning

# FORD Fiesta 1.6 TDCI - 95LE Chiptuning

A PSA konszern gyengébbik változatú 1.6TDCI motorját szereli a Ford, itt erősebb dízelmotorként a kis Fiestába. Nos gyárilag még így sem elegendő sportos menetteljesítményekre. A Fiesta ST-ből átvett néhány spolier ezen az autón inkább csak felvágás.
Szoftvermódosításunknak köszönhetően a 260Nm és 120 lóerővel azért most már közelebb áll a sportos jelzőhöz a Fiesta, mint a gyári paraméterezéssel.

197Nm & 101Le > 260Nm & 120Le

bővebben

# Opel Insignia 2.0 CDTI Biturbo Chiptuning

A mai napon az Opel Insignia dízel csúcsváltozatát vettük kezelésbe, mely a legújabb EDC17CP47 -es motorvezérlőjével van szerelve, természetesen a legtrükkösebb szoftveres tuning-védelemmel, amit a gyártó ma fel tud vonultatni...

bővebben