ATC szerviz es tunning

‬Opel Astra G 1.6 16V Twinport Chiptuning

Opel Astra G 1.6 16V Twinport Chiptuning
159Nm & 107Le > 168Nm & 113Le

Feltöltő nélküli, úgynevezett szívó benzines motorokat is érdemes hangolni, mint azt már tucatnyiszor láttuk. A motor élénkebben veszi az átprogramozást követően a gázt a nyomatéka érezhetően javul, ahogy ennél az Opel Astránál is. Mint látható a gyári beállítással háromezres fordulattól rendelkezésre álló nyomaték most már alapjárattól elérhető. Alapjárat feletti részterhelésnél is megszűnt a lefulladási hajlam, a tulajdonos legnagyobb örömére. Az autó fogyasztása hozzávetőlegesen 5-7%-ot csökken.

Opel Astra G 1.6 Twinport Chiptuning

bővebben

#Mercedes-Benz C180 2.2CDI W204 Chiptuning Dyno Diagram

Mercedes-Benz C180CDI 2.2 W204 120LE - Chiptuning

346Nm & 145Le > 421Nm & 192Le

A Mercedes-Benz C osztály belépő modelljét a papíron 120 lóerős 2.2 literes 180CDI hangoltuk ma. Mint általában minden német presztízs márkánál a valóságban ez a belépő modell is valamivel erősebb. Mivel itt egy szoftveresen erősen fojtott motorról van szó, így az átprogramozással előhozható tartalék igen impozáns. A gyári beállítással, átlagos menet-teljesítményűnek mondható kis Mercedes, immáron a dinamikus jelzővel illethető.

 

#‎Mercedes‬-Benz C180CDI 2.2 W204 120LE

bővebben

#Hyundai Accent 1.5 CRDI -110Le - Chiptuning

#Hyundai Accent 1.5 CRDI -110Le - Chiptuning

257Nm & 117Le > 302Nm & 155Le

Egy idehaza viszonylag ritka autó a Hyundai Accent 1.5 CRDi, pedig már tíz éve is, amikor készült, japános minőséget és karaktert vonultatott fel a Hyundai. Az évek óta motorjában szunnyadó tartalékokat is felszabadítottuk ma ebben az Accentben. Az előtte-utána különbséget zongorázni lehet, még pedig több oktávon keresztül.

 

Hyundai Accent 1.5 CRDi - Chiptuning

bővebben

#Peugeot 206 1.4HDI - CHIPTUNING

#Peugeot 206 1.4HDI - CHIPTUNING
177Nm & 75Le > 201Nm & 91Le

Ügyfelünk kérésének megfelelően a gyári állapothoz képest húsz százaléknyi többletteljesítményre emeltük a közkedvelt, kis fogyasztású 1.4 HDI teljesítményszintjét. A kisautó ezzel lényegesen dinamikusabbá vált, amiről gyári állapotban nem igazán híres. Nyomatéka alapjárattól kezdve érezhetően több, akár csak a fordulatszámmal érezhetőbben megjövő ereje.
Finomhangolásunknak köszönhetően a várható fogyasztáscsökkenés ennél a típusnál közel tíz százalék.

Peugeot 206 1.4HDi Chiptuning Dyno

bővebben

# BMW M3 e46 Chiptuning

# BMW e46 M3 - Chiptuning

384Nm & 355Le > 392Nm & 373Le

Sok BMW rajongó szerint, minden idők egyik legjobb bajor hathengerese az S34B52 motorkódra keresztelt változat. Szó se róla a mai turbós verzióknak nincsen meg ez a méltóságteljes és tekintélyt parancsoló hangzása és nagyon kiforrott, időtálló technólgiája sem, melyet anno az M-GmbH fejlesztett a legerősebb utcai hármasba. 

BMW M3 e46 Chiptuning Dyno

bővebben

# Seat Leon 1.8T - S3 TECHNIC CHIPTUNING

# Seat Leon 1.8T - S3 TECHNIC CHIPTUNING

305Nm & 222Le > 377Nm & 261Le

Ebbe a Seat Leonba a tesó Audi A3-as komplett technikája költözött be, 220 lóerős motorral, váltóval és motorvezérlővel együtt. Ennél fogva a chiptuningolás előtti kiindulási paraméterekkel is igen impozáns menetteljesítményekkel volt a Leon felvértezve, amit további 70Nm és 40 lóerővel fokoztunk szoftveres hangolásunkkal. A cél nem az elérhető legmagasabb teljesítmény volt, hanem egy erős, de tartós beállítás, hétköznapi használatra.

Seat Leon 1.8T Chiptuning

bővebben

# Opel Astra H 1.6 16XER - 115LE Chiptuning

152Nm & 122Le > 161Nm & 133Le

Opel Astra H közkedvelt, de gyárilag kissé lomha gázreakciójú egyhatos szívó üzemű, benzines motorját programoztuk át. Az eredmény magáért beszél, holott csak 95-ös oktánszámú üzemanyag volt az autóba tankolva. Prémium üzemanyaggal még néhány lóerővel és nm-el több lett volna elérhető. A módosítást követően a korábban háromezres fordulatszámtól jelentkező csúcs-nyomaték, most már gyakorlatilag alapjárattól rendelkezésre áll. A fogyasztás tapasztalatok szerint kb. 6-7%-ot csökken azonos használat mellett.

Opel Astra Chiptuning on Dyno

bővebben

Land Rover Range Rover Evoque 2SD4 Chiptuning

# Land Rover Range Rover Evoque 2.2 SD4 - 190LE
 
464Nm & 192Le > 495Nm & 238Le
 
Ügyfelünk azzal a problémával keresett meg minket, hogy az erősebbik dízelmotorral szerelt, sportos Range Rover Evoque szabadidő autóját egy másik műhelyben tuningolta, de nem érzi, hogy erősebb lenne az autója, éppen ellenkezőleg valamivel háromezres fordulatszámtól teljesen erőtlenné válik a motor, a kigyorsítások ennek következtében romlottak. 

Land Rover Evoque Chiptuning Dyno
bővebben

# Mercedes-Benz C200 CDI W204 - Chiptuning

# Mercedes-Benz C200 CDI W204 - Chiptuning

310Nm & 169Le > 438Nm & 205Le

A Mercedes, papíron 136 lóerősre butított, dízele az egyik legérdekesebb a prémium márkák piacán. Természetesen ő is többet tud, akár csak egy BMW 116d vagy egy szoftveresen teljesítmény-fojtott Audi 2.0 TDI, de köztudottan valahol 160-170 lóerő körül teljesít alapból, sőt akadnak ettől erősebb példányok is, így sikerült alapon. Nem kell megijednie annak, aki a 170 lóerős változatot választotta volna, ott ugyanúgy adott a felfele szórás, csak valamivel szerényebb mértékben.

bővebben

# Suzuki Jimny 1.5 DDIS Chiptuning

168Nm & 74Le > 209Nm & 90Le

A Renault 1.5 DCI néven ismert motorja, sok autóban teljesít szolgálatot, különböző teljesítmény-szinteken, kisebb-nagyobb módosításokkal, de zömében azonos maggal. Így található meg ez a motor nem csak Mercedesben és Daciaban, de Suzukiban is. Az itt 1.5 DDIS névre hallgató motor gyengébbik változata hajtotta a mai delikvensünket immáron tízen éve.

bővebben