ATC szerviz es tunning

# BMW 318d F30 CHIPTUNING

A BMW papíron 320Nm és 143 lóerős kétliteres dízelét hangoltuk az erősebb 320d szintjére, illetve inkább még picit fölé. 
A nyomatékot 60Nm-el a teljesítményt 40Le-vel toldottuk meg.
Az autó bő 10%-al a gyárilag megadott értékek felett teljesített alapból.

361Nm & 160Le > 421Nm & 202Le

bővebben

# BMW 318d e90 CHIPTUNING

A BMW papíron 300Nm és 143 lóerős kétliteres dízelét hangoltuk az erősebb 320d szintjére, illetve inkább még picit fölé. A motor teljesítménye bődületes 100Nm és 50Le -vel nőtt. Emellett a 200 km/h -nál beavatkozó végsebesség korlátozást is kikapcsoltuk, hogy németországi autópályákon akár 230-ig is felkúszhasson a sebességmérő mutatója.

314Nm & 141Le > 412Nm & 191Le

bővebben

# Ford Ranger 3.2 TDCI V6 CHIPTUNING

# Ford Ranger 3.2 TDCI CHIPTUNING

Tuningoltuk a Ford pickupját. A munkaeszköznek is használt Ford Rangerrel a tulajdonos hajókat is vontat, ahol különösen jól jön minden plusz newtonméter és lóerő.

499Nm & 201Le > 577Nm & 255Le

bővebben

# BOVA FUTURA 362LE CHIPTUNING

Bizony számos munkagépet, illetve kis és nagy személyszállító buszt is hangolunk. A mai delikvens ez a 362LE-s 100km/h-s maximális sebességre vizsgáztatott, extra-hosszú BOVA busz immáron a negyedik egy flottábol, amit szoftver-módosítottunk, miután az előző három a tulaj legnagyobb megelégedésére bizonyított. 

bővebben

# Citroen C8 2.0 HDI CHIPTUNING

A Citroen sok-sok extrával felvértezett, legnagyobb egyterűjét az utóbbi években már csak a 2.0 HDI motorral szerelik, melyet a a Delphi gyártotta, DCM3.5-ös motorvezérlő irányít.

bővebben

# Mercedes-Benz ML500 V8 CHIPTUNING

Az utolsó hatalmas, még feltöltő nélküli mohikánok egyike az ML Mercedesben szolgáló ötezer-ötszáz köbcentis V8-as blokk, ami egész egyszerűen puszta mivoltából és nem turbófeltöltőkből meríti az erejét. Természetesen itt is rejlik azért még szépen tartalék, mint az a teljesítménymérési jegyzőkönyvből kiderül.

bővebben

# OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI 223LE & 466NM

Egy kis kora reggeli, hétvégi műszak keretén belül segítettünk egy Insignia tulajdonosnak, aki miután felrakta az amúgy is másfél tonna feletti autójára a húsz colos felniket, az végképp elvesztette dinamikáját, mivel a tetemes önsúlyon kívül a nagyon hosszú váltóáttételezés is erősen rontja az autó menetdinamikát.

bővebben