ATC szerviz es tunning

# BMW e92 320d 184Le - Chiptuning

Ügyfelünk kívánságának megfelelően egy picit progresszívebb szoftvermódosítást készítettünk erre a szép BMW 320d e92 coupéra. A menetteljesítményei így már nagyon megközelítik a gyári 330d-jét. Nyomatéka 80Nm-el, teljesítménye 44Le-vel nőtt.
A vezetési dinamika a gyárihoz állapothoz képest kiemelkedően javult.

401Nm & 187Le > 479Nm & 231Le

bővebben

# BMW F34 320d GT - Chiptuning

# BMW F34 320d GT - Chiptuning

A BMW legújabb 20d motorjába is beköltözött már TwinTurbo technológia, nem csak a feljebb pozicionált motorok kiváltsága már így egy ideje. Akármennyire dinamikus is ez a modell már alapból, azért még szép kis tartalék bújik meg benne. Az előcsalt plusz 70 newtonméter és 40 lóerővel még élvezetesebb a vezetés BMW-s élménye.

408Nm & 193Le > 475Nm & 234Le

bővebben

# FORD Fiesta 1.6 TDCI - 95LE Chiptuning

# FORD Fiesta 1.6 TDCI - 95LE Chiptuning

A PSA konszern gyengébbik változatú 1.6TDCI motorját szereli a Ford, itt erősebb dízelmotorként a kis Fiestába. Nos gyárilag még így sem elegendő sportos menetteljesítményekre. A Fiesta ST-ből átvett néhány spolier ezen az autón inkább csak felvágás.
Szoftvermódosításunknak köszönhetően a 260Nm és 120 lóerővel azért most már közelebb áll a sportos jelzőhöz a Fiesta, mint a gyári paraméterezéssel.

197Nm & 101Le > 260Nm & 120Le

bővebben

# Opel Insignia 2.0 CDTI Biturbo Chiptuning

A mai napon az Opel Insignia dízel csúcsváltozatát vettük kezelésbe, mely a legújabb EDC17CP47 -es motorvezérlőjével van szerelve, természetesen a legtrükkösebb szoftveres tuning-védelemmel, amit a gyártó ma fel tud vonultatni...

bővebben

# BMW 318d F30 CHIPTUNING

A BMW papíron 320Nm és 143 lóerős kétliteres dízelét hangoltuk az erősebb 320d szintjére, illetve inkább még picit fölé. 
A nyomatékot 60Nm-el a teljesítményt 40Le-vel toldottuk meg.
Az autó bő 10%-al a gyárilag megadott értékek felett teljesített alapból.

361Nm & 160Le > 421Nm & 202Le

bővebben

# BMW 318d e90 CHIPTUNING

A BMW papíron 300Nm és 143 lóerős kétliteres dízelét hangoltuk az erősebb 320d szintjére, illetve inkább még picit fölé. A motor teljesítménye bődületes 100Nm és 50Le -vel nőtt. Emellett a 200 km/h -nál beavatkozó végsebesség korlátozást is kikapcsoltuk, hogy németországi autópályákon akár 230-ig is felkúszhasson a sebességmérő mutatója.

314Nm & 141Le > 412Nm & 191Le

bővebben

# Ford Ranger 3.2 TDCI V6 CHIPTUNING

# Ford Ranger 3.2 TDCI CHIPTUNING

Tuningoltuk a Ford pickupját. A munkaeszköznek is használt Ford Rangerrel a tulajdonos hajókat is vontat, ahol különösen jól jön minden plusz newtonméter és lóerő.

499Nm & 201Le > 577Nm & 255Le

bővebben

# BOVA FUTURA 362LE CHIPTUNING

Bizony számos munkagépet, illetve kis és nagy személyszállító buszt is hangolunk. A mai delikvens ez a 362LE-s 100km/h-s maximális sebességre vizsgáztatott, extra-hosszú BOVA busz immáron a negyedik egy flottábol, amit szoftver-módosítottunk, miután az előző három a tulaj legnagyobb megelégedésére bizonyított. 

bővebben