ATC szerviz es tunning

2012 Július 12. - Volkswagen - Audi - Skoda - Seat 1.6 TDI - chiptuning

Több év várakozása után, végre sikerült a VW konszern 1.6TDI motorjainak tuningvédelmét megfejteni. Így mostantól kezdve minden 75, 90 és 105 lóerős 1.6 TDI, Volkswagen, Skoda, Audi és Seat tuningolható, klasszikus és biztonságos szoftveres megoldással.

Mivel a teljesítmény-szintek között csak szoftveresen van különbség, így akár a 75 lóerős változat is 140 lóerőre hozható gond nélkül.

2012. július 26 - K I E G É S Z Í T É S

Ügyfeleink néhány ezer kilóméteres első útjai alapján az 1.6-os TDI-k bő 8-10%-al fogyasztanak kevesebbet módosítótt programunkkal, mint gyári szoftverbeállítással. Érdemes kiszámolni, hogy ez 10.000 - vagy 100.000 km alatt mekkora pénzbeli megtakarítást jelent. 

Egyik ügyfelünk írta nekünk 1.6 TDI Golfjának optimalizálását követően.

Szeretnék beszámolni az első komolyabb tesztutam fejleményeiről, amiket a Golf kimondottan sikeres tuningja utáni első nagyobb kirándulás alkalmával söpörtem be. A tegnapi nap folyamán ugyanis Bp-ről indultam a Balatonra, amit Siófoktól kezdődően gyakorlatilag körbeautóztam, ill. volt egy kis Káli-medencés kitérőm is Kékkút környékén. Kb. 500 km-t tettem meg a nap során, megállásokkal, olyan - a tuningnak köszönhetően - biztonságos előzésekkel, amiket korábban gondolatban sem mertem volna bevállalni. Végig ment a légkondi, és még így is nagyon erős volt az autó, a fogyasztás pedig szinte egész út alatt 4,6l volt, ami legalább 0,5-1 literrel, ha nem többel alatta van az ilyenkor szokásos 5,4-5,7-nek!

 




 

bővebben

2011 Szeptember 29. - Honda Civic 1.8i

Pár nappal ezelőtt egy 2008-as évjáratú Honda Civic 1.8i tulajdonosa keresett meg minket, hogy
egy neves helyen lemérette padon az autóját, de az ott kapott mérési jegyzőkönyvet furcsállotta.

bővebben

2011. Január 26. - Négyszáz lóerős Subaru

Egy Subaru Impreza 2.5 WRX STI tulajdonosa keresett meg minket, hogy az alapból is 300LE-s autóját átépítette és chiptuningoltatta egy erre szakosodott műhelyben, közel két millió forintért. Twinscroll turbó, nyitott kipufogórendszer, sportkatalizátor és szélessávú lambdaszonda került az autóba. Ám az autó nem lett jó. Főleg az alsó tartományokban volt nagyon nehezen vezethető, össze-vissza rángatózott és hajlamos volt a lefulladásra. Ezen kívül a fogyasztása 100-as országúti tempónál is meghaladta a 16-17 litert. Egyértelműnek tünt tehát, hogy itt nem teljesen kerek valami.

bővebben