ATC szerviz es tunning

#SUZUKI S-CROSS / VITARA 1.4T 140Le - Chiptuning

#SUZUKI S-CROSS / VITARA 1.4T 140Le - Chiptuning
282Nm & 172Hp > 323Nm & 202Hp
 
A Suzuki S-Cross, Vitara és Swift Sport aktuális modelljeiben, utolsó csavarig ugyanaz az 1.4T, tehát turbófeltöltéses benzines motor dolgozik, apró szoftveres hangolási eltérésekkel. A gyári maximális feltöltőnyomás 1,1 bar, így nem is csoda, hogy a megadott 140Le-s teljesítménynél jóval többet tudnak az 1.4T motorok. (Itt jegyezzük meg, hogy a papíron előd szerepet betöltő, 1.6-os szívó motor is bő 20 lóerővel többet tudott, mint a gyári papírforma. Ez volt annak az oka is, hogy tesztelők, mindig dicsérték, hogy milyen jól mozgatja a pl. Vitarát ahhoz képest, hogy csak egyhatos szívó-motor.) Visszatérve a turbós egynégyeshez. Amíg a Swift Sportban 6.000-es fordulatszámnál van a tiltás, addig a SUV-tesóknál ez 5.500-as fordulat, valamint ott van még egy speedlimiter is, ami gyárilag 205 km/h -nál (óra szerint 210) véget vet a további gyorsulásnál. A szoftveren picit hangolva igazán dinamikussá tettük az egyébként sem lomha S-Cross-t. A csúcsértékben 323Nm és 202Lóerővel tetőző teljesítményével és 1,15 tonnás önsúlyával bizony a nagy és nehéz persztizs-SUV-k zömében kénytelenek lesznek majd átértékelni a világot. Hiába az élet állandó változás... :)
 
#SUZUKI S-CROSS / VITARA 1.4T 140Le - Chiptuning
 
 

#SUZUKI S-CROSS / VITARA 1.4T 140Le - Chiptuning