ATC szerviz es tunning

Abarth 500 1.4T 140Le Chiptuning

Abarth 500 - 1.4T 140Le
140 Le & 210Nm > 174Le & 241Nm
 
A Fiat konszern közkedvelt Abarth-köntösbe bújtatott 500-as modellje, az 1.4 literes turbófeltöltős motorral sokak kedvence, már csupán megjelenése miatt is. A gyárilag megadott értékeket viszonylag pontosan hozta a kis sportos autó. Szoftveres hangolásunknak köszönhetően most még jó 20%-al lett erősebb, a gyári paraméterekhez képest.
 
Abarth 1.4T Chiptuning
bővebben

Ford Ranger 3.2 Chiptuning

#FORD Ranger 3.2 -200Le Chiptuning
485Nm > 569Nm & 205Le > 287Le

A Ford Ranger legnagyobb motorizáltságú 3.2-es
turbódízel erőforrását erősítettük ma bevált módon. Alacsony fordulatszámnál vontatásnál, terepezésnél, a nagyobb nyomaték , magasabb fordulaton pedig az előzésnél teszi mától lényegesen könnyebben a dolgát ez a népszerű pick-up.

 

Ford Ranger Chiptuning

bővebben

Mercedes-Benz C200CDi Chiptuning

#Mercedes-Benz C200CDI - 136Le - Chiptuning
384Nm > 449Nm & 178Le > 221Le
A Mercedes-Benz C osztályos belépő motorizáltsága a dízel palettáról, az elméletileg 136Le-re butított 2.2-es turbódízel motorja. Köztudottan a gyakorlatban nincsen azonban különbség a következő teljesítmény-szinthez. Tartalék a motorban azonban még így is szépen van.

bővebben

Volkswagen Beetle 2.0 TDI Chiptuning

#Volkswagen Beetle 2.0TDi - 140Le - Chiptuning
275Nm > 315Nm & 162Le > 190Le
 
Bár a gyárilag megadott adatoknál alapból is valamivel jobban teljesített a Beetle 2.0TDi motorja, azért szép tartalékokat rejtett még így is. A valamivel 180 km/h felett beavatkozó speedlimitert kikapcsoltuk.
 
bővebben

Dacia Lodgy 1.5dci -115Le chiptuning & teljesitmenymérés

#Dacia Lodgy 1.5ci - 115Le - Chiptuning
260Nm > 299Nm & 126Le > 147Le

Egy pár hónapos Dacia Lodgy-t optimalizáltunk ma. Ebben a legújabb Lodgy-ban a Renault igen hosszú múltú és mára nagyon kiforrott 1.5dci motorja dolgozik, immáron BOSCH MD1-es motorvezérlő-elektronikával. A hosszan áttételezett hatsebességes váltónak köszönhetően, ugyan még takarékosabb a Lodgy az elődjénél, ám ez nagy mértékben öli a dinamikát. Az alsó tartományban 20-25%-al megnövelt nyomaték és lóerők lényegesen gondtalanabbul viszik a közkedvelt kombi-egyterűt.
Fogyasztása 5-10% között csökken.
 
 
bővebben

#Audi TT 2.0 TSI 200Le - Chiptuning

#Audi TT 2.0 TSI 200Le - Chiptuning
235Le > 312Nm Le & 390Nm > 311Le
 
Az Audi TT Coupeba szerelet 2.0 TSI motor számtalan VAG-konszern típus motorterében megtalálható. Papír szerint ebben a TT-ben 200LE-t teljesít. A tapasztalat szerint ám itt is bőkezűen adtak gyárilag a lóerőkből, amire a téli, nulla fokos befúvott levegő tovább kedvező hatással van. Így bő 15%-al tudott ma többet már alapból is a TT Coupe. Stage2 beállításunknak köszönhetően mától 311Le és 390Nm az Audi új maximális paraméterei.
 
Audi TT 2.0 TSI Chiptuning Teljesítménymérés
bővebben

Honda Accord 2.0 - 154Le Chiptuning

#Honda Accord 2.0 154Le - Chiptuning
157Le > 176 Le & 193Nm > 202Nm
 
Egy makulátlan állapotú, tizedik éves, Honda Accord járt nálunk, a kisebbik kétliteres szívó benzines motorral szerelve. Japános módon, szinte lóerőre és newtonméterre pontosan hozta a katalógus-értékeket. Hangolásunknak köszönhetően bő 15%-al nőtt a nyomatéka alsó fordulatszám-tartományban. Az előtte 3.500-as fordulatszámnál rendelkezésre álló nyomaték, most már alapjárattól rendelkezésre áll. Csúcsteljesítménye mint egy 20 lóerővel nőtt. Az Accord lényegesen dinamikusabban vezethető mától. Fogyasztása pedig hozzávetőlegesen 8-10%-ot csökken.
Ismételten egy tökéletes példa arra, hogy szívó benzines motorokat igen is érdemes tuningolni.
 
bővebben

#BMW e46 320i - 150Le Chiptuning 184Nm & 150Hp > 193Nm & 156HP

#BMW e46 320i - 150Le Chiptuning
184Nm & 150Hp > 193Nm & 156HP
 
A BMW M52TUB20 már kétoldali VANOS-al működő motorját hangoltuk ma, ami ebben az esetben egy 21 éves hármasban teljesít szolgálatot. A gyári beállítással az úgynevezett hasznos tartományban a nyomaték- és erő-értékek jelentősen elmaradtak., amíg a csúcs-teljesítményét szépen hozta. Ez ennél a motornál nem szokatlan. A gyári beállításokat áthangolva viszont, szívóbenzineshez képest bődületes +20%-ot lehet elérni ebben a széles tartományban, ami egy teljesen más autózási dinamikát és kényelmet tesz onnantól kezdve lehetővé. Természetesen a fogyasztás is jótkékony irányba változik. Hozzávetőlegesen 5-8%-os megtakarítás várható a gyári beállításhoz képest. Most mondja valaki ezek után, hogy szívó benzines motorokat nem érdemes tuningolni.
 
BMW 320i Chiptuning on Dyno
 
bővebben

#AUDI A5 50 - 3.0TDi 286Le Chiptuning 336Nm & 328Hp > 741Nm & 418HP

#AUDI A5 50 - 3.0TDi 286Le Chiptuning
336Nm & 328Hp > 741Nm & 418HP

Az Audi A5 50 típusjelzésű, három literes, V6-os, biturbó dízelmotorját tuningoltuk ma, amely már a legújabb BOSCH MD1-es motorvezérlő generációjával van szerelve. A motor alapból is bőségesen a gyárilag megadott paraméter felett teljesített, ami az összekrék-hajtásnak köszönhetően gond nélkül az útra vihető. Természetesen itt is van azért még tartalék bőven. Jelen esetben 812Nm és 418Le lett az eredmény.

 

Audi A5 50TDi Chitpuning

bővebben

#RENAULT Kadjar - 1.5dci 110Le Chiptuning 264Nm & 115Hp > 322Nm & 153HP

#RENAULT Kadjar - 1.5dci 110Le Chiptuning 264Nm & 115Hp > 322Nm & 153HP
 
A ma nálunk járt Renault Kadjarban is az a Renaultnál legtöbbet gyártott 1.5dci motor dolgozik, ami majdnem minden Renaultban megtalálható, sőt Mercedesekben, Nissanokban és Suzukiban is.
Nyomatékát és teljesítményét is tisztességes húsz százalékkal emeltük, amivel a Kadjar immáron lényegesebben könnyebben mozog, fogyasztása pedig 5-10%-ot csökken.
 
Renault Kadjar Chiptuning
bővebben