ATC szerviz es tunning

2010. augusztus 6. - Szívó benzines optimalizálás

Bár a feltöltött motorok optimalizálása (tuningja) kínálja egyértelműen arányaiban a legnagyobb elérhető teljesítménynövekedést szoftveres programmódosítással, ám a hagyományos feltöltő nélküli otto-motorokban rejlő tartalékok sem elhanyagolhatóak.

bővebben

2010. Március 3. - Érdekes Transporter T4

A VW Transporter sorozata méltán közkedvelt igásló. Egy ma hozzánk tuningra ellátogatott, korához képest nagyon jó állapotban lévő 2.5TDI T4 a gyári megadott értékektől mégis jócskán elmaradt. A forgalmiban szereplő 88LE helyett még 60Le-t sem teljesített. Alaposan átvizsgáltuk hát az autót, de semmi nem indoklta az alacsony teljesítményt. Kiolvastuk hát a motorvezérlő tartalmát és bizony egy árnyalattal alacsonyabbak voltak valamiért a befecskendezési értékek más rendelkezésünkre álló tipusazonos programokkal összevetve. Következett hát a tuning.
bővebben

2010. Február 25. -

Az elmúlt évtizedek talán egyik legnagyobb autóevolúciós-baklövései közé tartozik, hogy a gyártók, folyamatosan növelték modelfrissítéről-modellfrissítésre az autók méretét. Így történt ez természetesen a kisautók kategóriájában is. Jó 20 év alatt a méltán népszerű Peugeot 205-ös átlagosan 800kg-os önsúlya, 1250kg fölé hízott a legitim 207-es formájában. Ez +55% önsúly!!!

És ez még nem is csak feltétlenül a biztonsági és kényelmi berendezések számlájára írható. Tessék megnézni a méreteket. A 207 húsz éve még bő egy kategóriával feljebb kereste volna a vevőkörét. Így nem csoda hát, ha egy papíron 68LE-s 1.4HDI, pár fővel és hétvégi csomagokkal megkapolva eléri az 1.600kg menetkész tömeget!

bővebben